Context-expertise is een van de nieuwste buzzwords in de Web Marketing World. Context-expertise van water is een online waterbedrijf dat beweert dat het u kan helpen duizenden dollars te maken met heel weinig moeite. Context-expertise neemt het natuurlijke menselijke responsmodel van het omdraaien van een munt en past het toe aan online marketing.
Context-expertise nodig?
Context-expertise, zoals veel sociale ondernemingen, is geëvolueerd op internet. Context-expertise neemt het bekende bedrijfsmodel van het omdraaien van een munt en past het toe op het massale sociale ondernemingsmodel. Met andere woorden, in plaats van een mens om een munt te draaien en een kans op een moment te selecteren, doet een context-expertise van water alle Flippin voor u. Een contextuele expert is lid van een sociale onderneming die de kracht van Crowdsourcing gebruikt om een zoekmachine van kansen voor mensen en bedrijven te creëren. Context-experts verzamelen informatie van echte mensen over echte dingen waar ze in geïnteresseerd zijn, en dan zwijgen ze het geluid door de menigte te laten beslissen. Op deze manier is er een enorme vraag naar mensen die weten hoe ze toegang hebben tot deze enorme bron van gegevens en het gebruiken om hun eigen bedrijfsmodel te verbeteren.
Context-expertise werd begin 2021 opgericht door twee stichtende leden. Brad Callen en Devon Anderson creëerde de eerste versie van Context Expertise Search Engine Optimization. Ze ontwikkelden vervolgens een eigen softwareprogramma dat nu door duizenden sociale ondernemingen wordt gebruikt.
Context Expertise biedt een uitgebreid model van het begrijpen hoe contextexperts het internet doorzoekt.
Context-experts zijn opgeleid en gemotiveerd om grote hoeveelheden gegevens te verzamelen en te analyseren en onderzoek te doen op basis van hun begrip van hoe contexten werken. Ze combineren dit met hun uitgebreide relationele ervaring. Context-experts heeft een diepgaand begrip van hoe contextuele klanten een context-expert vinden.
Context-expertise Search Engine Optimization is in het voorjaar van 2021 vrijgegeven aan het publiek. Het werd al snel een bestseller en is sindsdien een van de meest populaire SEO-tools geworden voor sociale ondernemingen. Net zo snel waren er echter sceptici. Sommige bekritiseerde contexten exclusieve afhankelijkheid van Google, beweren dat Google de arbiter werd van wie een expert zou worden genoemd. Naarmate het bedrijf meer bewijs heeft gezet, ontspannen de critici echter hun standpunt en begonnen te kijken naar context-expertise als een haalbaar alternatief voor Google.
Vandaag heeft Tegenexpertise brand meer dan twaalf miljoen downloads. Context wordt gebruikt door veel van ’s werelds grootste sociale ondernemingen en bedrijven. Kortom, context is een goudmijn voor ondernemers. Het maakt niet alleen de vrije tijd vrij voor ondernemers, maar context geeft hen toegang tot een tweede stroomstroom die onaangeeft door hun concurrenten. Context-expertise verandert de manier waarop mensen met internet communiceren en de volledige sociale netwerkervaring gemakkelijker voor ondernemers maken.